ເກີດເຫດໂຈນປຸ້ນຮ້ານ Apple Store ສິ່ງທຳອິດທີ່ພະນັກງານເຮັດຄື ດຶງລູກຄ້າອອກມາ

ເມື່ອວັນທີ 25 ແລະ 29 ພະຈິກທີ່ຜ່ານມາ ທາງຕຳຫຼວດໄດ້ຮັບລາຍງານວ່າມີກຸ່ມໂຈນຈຳນວນ 4 ຄົນ ບຸກເຂົ້າໄປປຸ້ນຮ້ານ Apple Store ສາຂາ San ເມືອທີ 25 ແລະ 29 ພະຈິກທີ່ຜ່ານມາ ທາງຕຳຫຼວດໄດ້ຮັບລາຍງານວ່າມີກຸ່ມໂຈນຈຳນວນ 4 ຄົນ ບຸກເຂົ້າໄປປຸ້ນຮ້ານ Apple Store ສາຂາ San Francisco ໃນແຖວ Bay area ເຖິງສອງເທື່ອ ໂດຍເນັ້ນເປົ້າໝາຍຫຼັກໄວ້ທີ່ iPhone ຫຼາຍເຄື່ອງທີ່ວາງສະແດງຢູ່ບໍລິເວນໂຕະດ້ານໜ້າຂອງຮ້ານ ເຮັດໃຫ້ໄດ້ iPhone ແລະ iPad ໄປເປັນມູນຄ່າຄວາມເສຍຫາຍທັງໝົດ 20,000 ໂດລ່າ ຫຼື 163,300,000 ກີບ.
ຈາກຄລິປຈະເຫັນໄດ້ວ່າກຸ່ມໂຈນເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ວາງແຜນມາເປັນຢ່າງດີ ເນື່ອງຈາກໃນຄືນມື້ Black Friday ເຊິ່ງເປັນວັນທີ 25 ທີ່ຮ້ານຄ້າເຕັມໄປດ້ວຍຜູ້ຄົນ ໂຈນເຫຼົ່ານີ້ກໍ່ໄດ້ເຂົ້າມາປຸ້ນ ໂດຍການໃຊ້ເວລາຢ່າງວ່ອງໄວ.
ສິ່ງທີ່ໜ້າສົນໃຈອີກຢ່າງກໍ່ຄືຈາກຄລິປໃນເຫດການເທື່ອທີ່ສອງນັ້ນ ຊ່ວງທີ່ໂຈນກຸ່ມນີ້ບຸກເຂົ້າມາ ໄດ້ມີລູກຄ້າຍິງເລືອກຊື້ສິນຄ້າໃນຮ້ານ ພະນັກງານກໍ່ໄດ້ກັນລູກຄ້າຄົນດັ່ງກ່າວ ເພື່ອບໍ່ໃຫ້ເກີດອັນຕະລາຍ ເອີ້ນໄດ້ວ່າພະນັກງານມີສະຕິ ແລະ ຮັບມືສະຖານະການແບບມືອາຊີບ ໃນພາຍຫຼັງລາວໄດ້ໃຫ້ສຳພາດວ່າ “ໂຈນກຸ່ມນັ້ນໄວປານນິນຈາ ພວກເຂົາໄດ້ວາງແຜນມາເປັນຢ່າງດີ” ແຕ່ລາວຮູ້ສຶກແປກໃຈທີ່ ພະນັກງານເຫຼົ່ານີ້ບໍ່ຮູ້ສຶກຕື່ນເຕັ້ນຫຍັງ ທັງທີ່ມີໂຈນປຸ້ນຮ້ານ.
tethered-iphone-7
ເຫດຜົນທີ່ພະນັກງານບໍ່ຕື່ນເຕັ້ນ ແລະ ຕົກໃຈ ອາດເປັນເພາະວ່າເຄື່ອງ Demo ທຸກເຄື່ອງໃນ Apple Store ນັ້ນມີຄວາມສາມາດ “Kill Switch” ເຊິ່ງເປັນຄວາມສາມາດທີ່ຕິດຕັ້ງໃນເຄື່ອງ Demo ເຊິ່ງຖ້າໃຜລັກ iPhone ອອກໄປຈາກຮ້ານ, ຖ້າ iPhone ກວດໄດ້ວ່າຢູ່ນອກລັດສະໝີ Wi-Fi ພາຍໃນຮ້ານ iPhone ເຄື່ອງນັ້ນກໍ່ຈະປິດການໃຊ້ງານ ສະແດງວ່າທີ່ລັກໄປກໍ່ບໍ່ສາມາດເອົາມາໃຊ້ໄດ້ຢູ່ດີ.
ດັ່ງນັ້ນ, ເມື່ອບໍ່ຕ້ອງຫ່ວງວ່າອຸປະກອນຈະບໍ່ເສຍ ເຮັດໃຫ້ພະນັກງານສາມາດໃສ່ໃຈຄວາມປອດໄພຂອງລູກຄ້າ ໄດ້ເປັນອັນດັບທຳອິດ. ຖືວ່າເປັນພະນັກງານທີ່ຄວນຄ່າຕໍ່ການຖືກຍ້ອງຍໍອີຫຼີ.

ຂອບໃຈແຫຼ່ງຂ່າວຈາກ: digitaltrends